Sunday, January 30, 2011

Realitinya... Jom rempit! Baik punya cilok !...

   Pada suatu hari sedang aku drive dekat kawasan sekolah, aku nampak budak-budak bawak motor bersaing-saing... aku nak potong dia tak bagi...lepas tu ada yang buat begini...




Ada suatu hari pula aku nampak mat motor..begini pula gayanya...


Kat jalanraya ada pula yang begini... terkejut aku dibuatnya...
Bila malam takut nak keluar jumpa yang begini...(ramai...)

Dalam berita/ suratkhabar /internet  pula aku tengok ni...


lepas tu aku jumpa data  ni...(klik untuk besarkan)


Sampai bila nak macam ni... berapa ramai lagi yang akan hilang nyawanya di tengah jalan...
Rasa geram & marah dengan ragam mereka...
Rasa sayu di hati bila ingatkan mak dan ayah mereka...

Mak dah pesan...




Jadi apa  lagi nak ku pesan...? Lu fikirlah sendiri ....




5 comments:

  1. hahaha..kelakar campur seram. seram sebab risau keselamatan sendiri dan orang lain. mintak jauh laa dari ditimpa eksiden..

    ReplyDelete
  2. tumpang ketawa sekalilah......hahahahah.......
    mereka ni selagi tak kena takkan serik....kalau dah kena sikit tak pe ah boleh insaf lg kalau kena terus pergi mcm mana..ek

    ReplyDelete
  3. merempit itu suatu keseronokkan biarpun nyawa jadi taruhan.

    ReplyDelete
  4. tak mati lagi tue yg x serik...
    Jom baca dan komen post terbaru Blur Fakta Menarik Part 3

    ReplyDelete
  5. jln satu tayar mcm ni bila pancit tayar depan.Kena belajar ni...

    ReplyDelete