Monday, February 21, 2011

Website ada malware!? Jangan panik...

Hari ni aku banyak kerja sebenarnya, saja nak check blog dan blogwalking jap, tetiba lak bila aku bukak blog laman-impianku guna google crome, dia kata ada malware...
then aku buat checking, hasilnya, the website is CLEAN..
rupanya bila bukak ikut gogle crome jer kata malaware so, aku guna firefox
Kauorang pernah kena tak, Kalau belaku kat kauorang, cepat2 pergi search taip : 
'Website security check parasite ' ataupun terus ke sini
atau
masukkan url blog dan check, tengok betul ke tak ada malware...
jangan tak pasal2 nak pening kepala

6 comments:

  1. tq info ni..
    Yana selalu bw jumpe malware..
    takot blog kita pon terkena juga..

    ReplyDelete
  2. ya betul kaymama. Kakchik seminggu diserang masalah malware bila bukak guna google chrome. tp kakchik ignore je. hihi ..

    ReplyDelete
  3. terimakasih ....kena hati2lah ye...

    ReplyDelete
  4. tq mama kay for this info.
    kena check ni! ;)
    kak, nanti nadia bt entry khas utk bertukar ke website sendiri ye.
    mungkin esok nadia publish k..

    ReplyDelete
  5. wah! tq so much!
    nk cek jap lagi!
    jalan2 blog ni tgk2 dunia :)
    singgah la ke blog saya

    http://dapurhangitsaya.blogspot.com

    ReplyDelete

Mujahadah & Istiqamah

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ 1. Allah SW...